Det var som fan...

Helt plötsligt försvann tjusningen med den här bloggen... precis som en förälskelse som svalnar. Jag vet inte vad som hände men ibland blir det bara så... Kanske en del av boven i dramat var det faktum att jag, av alla dårar, skaffade ett Facebook-konto... Och varför i hela helskotta gör man det...? Vad för behov tillfredsställer man egentligen med att tillbringa tid på Facebook. Jo, helt plötsligt kan man "umgås" med "alla" sina "vänner" och släktingar som befinner sej nånstans på riktigt men man möts i den virtuella världen, skriver en rad, delar med sej av en tanke och visar att man finns... T.o.m. min gamla mamma har skaffat Facebook...
Jag vet inte om jag "bytt kärlekspartner" för evigt... Ibland saknar jag min blogg, mitt "ex"...
Idag hände en kul grej på ICA Maxi... (läs här) Jag kan tänka mej hur morgondagens kvällstidningsrubrik ser ut:
"DÖDSFÄLLAN ICA MAXI - BUTIKEN DÄR DU RISKERAR ATT BLI BÅDE MATFÖRGIFTAD (du kommer väl ihåg skandalen med gammal köttfärs) OCH IHJÄLSLAGEN!!!

 


Kommentarer
Postat av: pinglan

Wohoooooooooooooooooooooooooo! tillbaka efter 9 långa, tysta, månader! ja, fast vi hänger ju på fejjan du och jag. :)

2010-09-17 @ 19:11:51
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: Gråbossen

Tack för besöket på min blogg. Gott att veta att du finns igen. Har tittat in här då och då för att kolla - men bara tystnad... ;-)



Hoppas du börjar med ditt bloggeri igen. Någon gång i veckan kan du väl klämma fram några ord? ;-)

2010-09-17 @ 20:51:08
URL: http://grabossen.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej där... det var verkligen evigheter sedan! Hoppas du återkommer litet oftare - för inte sviker du väl exet helt och hållet!



Facebook, ja där finns jag också, men vääääldigt sporadiskt. Jag trivs bättre med bloggen... ingen ny kärlek där för mig... :-)

2010-09-18 @ 12:23:16
URL: http://miatankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0