IBRA KADABRA!

När man verkligen önskar sej något... ja, då blir det så! Vi var många som hoppades att Barcelona skulle vinna. Om Zlatan dessutom kanske skulle kunna tänkas göra mål, hade inte varit så dumt... Efter att ha studsat omkring på Camp Nou's fantastiska gräs i endast fyra minuter, vidrörde hans fantastiska fot den fantastiska bollen och den gled förbi (den inte så fantastiskt glade) Madridmålvakten och lät det rassla till i nätet under ett ändlöst jubel...

Om jag dessutom bara hade fått se hela härligheten hade allt varit perfekt... Nåväl... det går ju fler tåg. Men en sak är säker - Barcelona har verkligen fått valuta för varenda pesetas dom lagt på den där bolltrollaren. Och jag är stolt över att komma från samma stad som den fantastiske Zlatan!


Kommentarer
Postat av: Per-Anders

OK. Den självklara frågan man ställer sig nu är: Har du fått ordning på datorfronten eller är detta bara ett temporärt besök på bloggbanan? Hade nästan gett upp hoppet om att få återse dig i cyberrymden.

2009-11-30 @ 23:09:05
URL: http://peranders.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Roligt att Du är här igen!

Jag är inte heller någon fena på datorer, som med bilen, jag kan köra och tanka den, men ingenting annat!

Vi ses!

Kram*

2009-12-02 @ 11:03:52
URL: http://kailiyinyang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0