Soppa... igen

Jag är snart trött på det där soppeländet. Dax igen med krånglande tarm och medföljande tarmvila. Soppa till frukost, soppa till lunch, soppa till kvällsmat... Det är nu man skulle behöva sövas ner och få drömma att man äter en riktig brakmiddag! Smörgåsbord hade inte varit helt fel... På jobbet tror dom att jag bantar. Pah! Banta??? Moi??? Visserligen behöver jag gå ner minst 20 kg men banta är under min värdighet. Hellre tjock och glad än smal och sur... Fast jag skulle ju kunna ha ont i magen lääännngggeee... och passa på att gå ner ett par hekto iallafall... blä.
Fast i kväll ska jag mumsa på en skål med turkisk yoghurt och jordgubbskräm till mitt absoluta favoritprogram "Desperate Housewives". Förresten, vem är just din favorit bland hemmafruarna? För du tittar väl?!?!


Bree... Coolast av dem alla!

Kommentarer
Postat av: pinglan

Ja, jag följer hemmafruarna slaviskt! Vem jag gillar mest var svårt... Jag vet faktiskt inte. Men jag vet vem jag skulle vilja se ut som! Gabrielle! Så snygg!!



Hoppas magen blir bättre!

2009-03-10 @ 22:25:17
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: Mia

Neeheee.... här är en tråkig mia som sällan kollar TV. Vad är det för program? Låter som ett "knasprogram"...

2009-03-11 @ 06:31:46
URL: http://miatankar.webblogg.se/
Postat av: pappa B

Halloj vännen.

Har aldrig haft någon hemmafru, men av de fruar jag haft är min lilla kvinna den absolut bästa. Duktig, snäll, vacker och förhoppningsvis bara min

pappa B den lille fete egoisten

2009-03-11 @ 13:17:32
URL: http://www.ojohan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0