Dagens gästbloggare: Sonen H.

Hej hej alla trogna men även icketrogna läsare. Det här är Sonen - Woopsidaisy som gästbloggar idag.
Mossan tyckte att jag kunde skriva lite om mig själv, så här kommer några rader om moi!
Jag är en flitig elev på det estetiska musikprogrammet år 2 på Heleneholms gymnasium här i Malmö.
Mitt huvudinstrument är trummor och jag har väll spelat i si sådär 6 år. Jag föredrar att spela funk, hårdrock, 70-talsrock som t.ex. Led Zeppelin eller Black Sabbath och jazz.
När jag inte är i skolan eller gör läxor så brukar jag umgås med min fantastiskt underbara flickvän. Och när jag inte är med henne så umgås jag med mina kompisar, åker skateboard med min snart 43:åriga pappa eller spelar musik.
Detta inlägget börjar ju snart låta som ett dåligt CV, hahaha. Även jag har en gång skrivit blogg men jag upptäkte att det inte var något för mig eftersom jag som sagt inte skriver så bra men även för att jag skrev om lite fel saker. Det är ganska komiskt nu i efterhand, jag ska berätta.
Det var sommar och jag hade precis skaffat min egna blogg för min flickvän ville det (var på den tiden 17 år). På festivalen var jag ute och festade med mina kompisar och munförtärde lite för mycket alkohol. Dagen därpå skrev jag om detta i min blogg. Självklart är jag klantig som tusan och hette på msn - "kolla min nya blogg" och så skrev jag även adressen till den. Medans jag var inloggad på msn så såg mamma detta på sin msn och blev såklart nyfiken för att hon ville läsa.
Dagen därpå fick jag ett "sånt" snack ni vet om vad man får och inte får göra när man inte är 18 år.
Så det var den historian.
Nu vet jag inte om jag bör skriva mer, ni har säkert en ny och rolig historia att berätta för era nära och kära.

Puss o kram från mig
Mr. Minister


Kommentarer
Postat av: Per-Anders

Det finns hopp om framtiden när ungdomar lyssnar på Zeppelin.

2009-02-13 @ 22:36:53
URL: http://peranders.blogg.se/
Postat av: woopsidaisyidaisy

jo musiksmaken är nog det bästa dom små pyrena har ärvt av sina föräldrar... jag hade gråtit om det spelats en massa hiphop här hemma...

2009-02-14 @ 00:34:06
URL: http://killingmanjaro.blogg.se/
Postat av: pinglan

Aj lav Zeppelin! Trodde ni inte va?:D Black Sabbath också för den delen. Va kul med en gästbloggare! Hej på dig, Mr Minister! Jag har faktiskt spelat trummor också, det var tider det!



Ang din kommentar då... Jo, nog har jag hört talas om det... -Skäms- Men tanläkaren igår var faktiskt jättebra, och han tog bort all tandsten jätte försiktigt. Med ultraljud. Sen fick jag en liten polering också. Trodde jag skulle bli ruinerad, men kalaset gick bara på 400:) Sist gick det på typ 700 för bara undersökningen. Nu ska jag va noga med tänderna!

2009-02-14 @ 09:46:05
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej sonen!

Trevligt att läsa... :-) Din musiksmak vet jag alldeles för litet om för att kunna kommentera... Däremot så tyckte jag det var kul det du skrev om din blogg... Synd du inte fortsatte blogga... men du återkommer kanske här ibland.

2009-02-14 @ 10:42:35
URL: http://miatankar.webblogg.se/
Postat av: Mr. Minister

Haha tack för alla fina kommentarer! Jag lovar att komma tillbaka och gästblogga mer om min musiksmak, intressen och nya crazy äventyr :o)

Saaaaaar vi haaj!

Mr. Minister

2009-02-14 @ 13:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0