Jag vill hylla!

Idag vill jag hylla dom härliga hjältarna i TV- serien "Ballar Av Stål", som går på kanal 5. Jag kan knappt med ord beskriva glädjen som dessa skickliga komiker sprider i mitt hjärta. Dom är vågade, träffsäkra och totalt oseriösa och i så fullständig avsaknad av empati och gör allt det där som en annan bara drömmer om att få göra. Som barn roade jag mej med att jävlas jag med tanterna i bingohallen och städkärringen på begravningsbyrån. Små hyss som jag och mina kompisar skrattar åt än idag.
 
Härliga Bitterfittan!

Kommentarer
Postat av: Per-Anders

Har inte sett det där programmet på TV. Brukar inte se så mycket på TV 5 över huvud taget. Men jag måste erkänna att jag imponeras av det mod som tjejen på videoklippet har. Däremot funderar jag lite över rubriken: Ballar av stål. Det manliga attributet får alltså vara referens när det handlar om mod. Eftersom hon är tjej kanske rubriken borde vara: Äggstockar av stål.

2009-04-03 @ 23:37:12
URL: http://peranders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0