Usch!

Vad frustrerad man kan bli när man inte förstår. Jag ska ju ändå vara en aning smart men när det kommer till att försöka förstå en dykdatormanual på engelska som dessutom har 4 ggr för liten text och bara innehåller en massa facktermer, varav man inte ens förstår hälften på svenska, ja då kan man ju bli lite småvresig för mindre. Man hinner ju drunkna innan man lärt sej hantera manickhelvet! Jag får ju inte svära högt hemma så då gör jag det här och nu. Helvetes jävla skit och fan och hans jävla rövhår! Ja, ja vet att jag är en usel svärare men jag kan inte bättre... eller rättare sagt sämre.
Jag provade med att scanna in texten för att förstora upp den men det blev bara ett enda suddigt sammelsurium som inte går att läsa. Tur man har en bättre hälft som orkar ta sej igenom helvetet bara för att få äran att dyka avec moi. Som tur var hittade jag en tydligare manual på tillverkarens hemsida men det är fortfarande bara så för svårt...

Och så måååste jag bara skryta lite. Jag känner den man som fiskat upp den 2a största hälleflundran i världen. Fisken e platt men fiskaren är rätt rund.



Fisken väger 196 kilo. Fiskaren väger 98. Alltså är han bara en hälften så ful fisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0