Nu måste jag erkänna!

Jag är ett IDOL-freak. Jag har faktiskt inte missat en enda gång den här säsongen och förmodligen inte förra året heller. Vad har hänt med mej? Vadan denna kovändning? Från att ha varit värsta IDOL-hataren har jag blivit som fastnaglad vid TV-rutan på fredagskvällarna.  En fredagkväll för några veckor sedan när jag spenderade hela fredagskvällen med äldste sonen i köket  för att laga kalasmat till dagen därpå, hade jag verkligen inte tid för något IDOL-tittande. Eftersom vi inte har en sån där smart liten platt tv i köket, fanns bara en utväg - att kånka in TVn och ställa den på köksbordet. Det var nära ett par gånger att jag skar av mej fingrarna! För några år sen hade inget ens fått mej att slå en mikromilisekunds flukt på detta värdelösa program.
 


Men så fullt av fantastiska, talangfulla människor! Och min favorit är ju förståss Kevin Borg från Arvidsjaur. Han verkar vara en fantastisk människa. Framförallt verkar hans flickvän vara något utöver det vanliga. För att kunna locka en ung snygg kille från härliga Malta till lilla kalla Arvidsjaur, krävs nog något alldeles speciellt. Och hade jag haft en dotter, hade jag gladeligen gift bort henne med Kevin! Jisses vad hennes föräldrar måste vara lyckliga!

Jo, jag är en riktig prakttant... och det skäms jag inte för.

PS. Oh, nej... det var inte min mening att kasta skit över Arvidsjaur... det hela låter bara så för bra för att vara sant



Två vackra vyer. Det går inte att ta miste på vilken som är tagen var...

Kommentarer
Postat av: pinglan

Ja, men då är vi två idoltöntar. Hahaha! Fast jag heja på Alice!

2008-11-29 @ 02:06:01
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0