Jag har fått ett bräde av skinn...

Hej igen alla ni hundratusentals fans som dagligen läser min coola blogg. Och av alla er tusentals entusiaster som, liksom jag, gärna spelar Backgammon på gammonempire.com förstår nog de flesta vad jag menar. Nu kan man alltså få välja om man vill spela på ett bräde av skinn eller det gamla vanliga av trä. Det ser lite annorlunda ut men framför allt - det låter annorlunda. Det skramlar inte lika mycket på skinnbrädet som på träbrädet. Det ser oxå lite lyxigare ut. Det känns som att man kommit till en lite mer exklusiv nivå med skinn än med trä.

Jag tycker man ska byta ut så mycket man kan som är av trä mot skinn. Plockepinn i skinn... domino i skinn...  bokhyllor av skinn... träben av skinn... (haha  det har jag 2 stycken faktiskt!)... skinnparkett... (som kan fås i valfri färg - svart, mulatt, indianröd, kaukasisk vit eler mongolian yellow)... listan kan ju göras hur lång som helst. och tro mej - det skulle fungera utmärkt i verkligheten. Alltså den virtuella verkligheten!

Vill du bli lika cool som jag och få ett eget virtuellt bräde av skinn, gå in på

http://www.gammonempire.com/

och börja spela. Du kommer aldrig att ångra dej. Däremot kommer disken, tvätten, strykhögen och dammtussarna att hopa sej i ett enda kaos och du kommer att få panik när du inser att dina vänner lämnat dej och familjen för länge sedan packat och flyttat hem till svärmor. Men vad är en familj mot ett bräde av skinn...

Kommentarer
Postat av: Angelica's plaza

haha okej :S

2008-11-03 @ 21:23:13
URL: http://eunices.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0