Jag var lite konstig...

När jag bloggade i morse blev det nog nåt fel! Jag är naturligtvis oerhört glad över att Kevin Borg vann IDOL! Den där kaviar-killen är ju... tja bara en kaviar-kille, ju... Jag tror helt ärligt att jag är under påverkan av nån konstig drog som utvinns ur en blomma. Denna drog är oerhört dyr och jag tror att den kostar typ en 35000 kr per kilo och köps i små påsar som innehåller typ ett halvt gram. Jag har lite problem med att snorta upp grejjor i näsan så jag slängde det i vetedegen istället. Började sedan forma degen till konstiga bullar med lite psykedeliska former och slängde sen in dom i ugnen. Ungarna hjälpte oxå till så det gör väl dom till mina medbrottslingar då.

                                              

Jag har glufsat i mej en hel del av dessa fantastiskt goda gula bullar och jag har förstått att jag blivit lite svullen i hjärnan efteråt. Så allt jag sagt och gjort idag som kan göra någon konfunderad över min mentala hälsa ber jag om ursäkt för och lovar att nästa gång jag använder droger, ska dom vara kliniskt testade först.

Kommentarer
Postat av: Bosse

Jag tror att din drog är bättre än de som bara har ett E-nr. Brottet är säkert preskriberat.

2008-12-13 @ 22:38:15
URL: http://grabossen.blogg.se/
Postat av: Carina Broman

Ta med bullarna på jobbet på måndag, det finns nog några där som behöver en. /Carina

2008-12-14 @ 10:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0