HA!

Nu blev man allt lite skadeglad... Kollade lite på "Let's Dance" igår tills dom stora killarna sa att nu är det filmtajm!!! Som minoritet har man då inget att säga till om. Dessutom kan man ju se "Let's Dance" på nätet. Döm om min enorma skadeglädje när jag nyss fick reda på att "Blondinbella" åkte ut. Ett stort HA HA HA! Denna fisförnäma lilla snärta hade inte där att göra. Vad är hon känd för? En blogg. Vad är det för speciellt med hennes blogg då? Absolut ingenting. Den har inget värde i mina ögon som är varken politiskt, religiöst, filosofiskt eller intressant ur ett allmänmänskligt perspektiv. Den handlar bara om en ytlig, blond överklasstjejs vardagsliv. Mode, festa, träna, fika latte, shoppa och fixa naglarna en gång i månaden för det hinner hon ju inte själv... I mina ögon är hon lika värdelös som Paris Hilton. Men hallå, nu är jag väl lite väl grym... ja, jo... både Blondinbella och Paris har ett värde. Ett människovärde som alla vi andra. Men det som gjort dom kända är inte direkt till gagn för någon annan. Endast en massa ytlighet... Och dansa kunde hon verkligen inte. Hon rör sej som ett skåp, fast på två ben.
Lyssna på vad Unni Drougge säger

Själv är jag ingen superdjuping men jag har heller ingen ambition att bli känd. Jag hade skämts om min blogg helt plötsligt gjort mej jätteberömd. Jag vill hellre bli uppskattad för det jag presterar i mitt yrkesliv eller när jag gör något bra för någon annan. Jag uppskattar dock den positiva feedback som jag får av er (kära ni) som läser min blogg regelbundet.

Kommentarer
Postat av: Per-Anders

Ramlade in på din blogg av en slump för ett tag sedan. Jag gillar dina frejdiga inlägg och din sköna humor. En dag kankse du blir lika känd som Blondinbella...

2009-01-24 @ 19:18:33
URL: http://peranders.blogg.se/
Postat av: pappa B

Nja, dansa det kunde hon inte, håller med. Påminner mycket om en sådan där "betjänt" som man hängde av sig kavajen och mössan på. Tycker inte att hennes blogg är speciellt märkvärdig heller fast man måste i alla fall erkänna att tösabiten är fan som mycket driftigare än oss. Hon tjänar klöver på sin blogg. Jag gör det inte men kanske du har något affilateprogram som tickar in lite dollar.

Hur som helst så åkte hon ut den här omgången, även om jag tycker att fd. Boxar-Scott staplar fram i samma usla takt och tempo som Lasse Brandeby gjorde på sin tid i Let´s Dance, och borde har försvunnit redan första omgången. Fast juryn törs väl inte vara ärliga , rädda att åka på en rak höger.

pappa B

2009-01-26 @ 00:53:08
URL: http://www.ojohan.blogspot.com
Postat av: Mia

Först idag jag har besökt Blondinbellas blogg, gillar din bättre utan tvekan!

2009-01-26 @ 06:36:05
URL: http://miatankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0