Kyckling i glas

Eller glas i kyckling... vilket är värst...? Jag tror för min del att det håller på att göras en höna av en fjäder. Det uppstår en masshysteri som är helt obefogad. Helt plötsligt hittar folk en massa konstiga saker i maten och genast tror man att det är sabotage. Man tror automatiskt att ett gäng djurrättsaktivister har slagit till för att sabotera. Tja, om Kronfågel själva tycker att deras hantering av kycklinguppfödningen ger djurrättsaktivister en anledning att reagera, kanske dom borde se över sina rutiner.

Själv vet jag precis vilka rutiner jag ska följa om jag får en glasbit i maten. Sorterar glasbiten som "glas" och lägger den i lämpligt kärl...


Inget skojigt liv... med eller utan glas...

Kommentarer
Postat av: pappa B

Hej vad det går! Jag flyger sakta med säkert ut över världen. Har du sänt min länk till några av dina utländska vänner?

Jasså inte, det var som tusan

Nåväl, du får verkligen ha en trevloig fortsättning på lördagskvällen

kram

2009-04-04 @ 22:40:16
URL: http://www.ojohan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0