Laminerad ost...

Jag vet inte om jag är en idiot. Förmodligen är jag så korkad att jag inte ens har något existensberättigande.
Jag tog en rejäl ostskiva, lade den i ett lamineringsark och körde in i lamineringsmanicken.

Denna manick fungerar ju lite som en varmmangel. Den både värmer och plattar till... När ost blir varm smälter den, eller hur... När varm ost plattas till, rinner den ur lamineringsarket och ut i lamineringsmanicken. Detta är vad som är kvar av ostskivan


Ser ni nåt? Nej, inte jag heller för det är bara bråkdelen av en millimeter av osten... resten av ligger i lamineringsmanicken... Det ska bli spännande att se om jag någonsin får den ostfri igen.

Åk vilken tomte jag är... Jag hatar mej själv, denna hemska dag och mina idiotiska påfund. Mamma, varför födde du mej!!!???

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har länge undrat hur detta skulle gå till! Trodde du hade något som mer liknade en vakuum-maskin. Tro inte att jag gapskrattar - jag bara småfnissar lite och säger inte alls "vadvardetjagsa"! Fnissfniss!

Kramar/marma

2009-06-14 @ 22:10:19
Postat av: Weirdo

Fnittra fick du mig att göra som vanligt. Jag håller dock med dig...dessa saker måste faktiskt testas...de gör liksom livet värt att leva..tycker inte du det?

2009-06-15 @ 04:28:21
URL: http://heltkul.blogspot.com/
Postat av: pinglan

hihihihi. hihihi. hihihi. he. Det låter som nåt jag skulle göra det där, så jag dömer dig inte!

2009-06-15 @ 12:40:37
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0