Vitlökspressen...

För ett tag sen skrev jag om mitt problem med vitlökspressar. Jag har ju lagt ner en förmögenhet på värdelösa sådana och konstaterar nu att den jag köpte för några tior på IKEA slår alla andra med hästlängder. Det är den bästa press jag någonsin haft och alla i familjen är enhälligt överens. den har bara ett fel - Den är inte tillräckligt glamourös eller cool i sin design. Kan jag leva med det? Ja, det kan jag. På samma vis som jag kan leva med den "Inte snyggaste eller rikaste mannen i världen". Jag har den bäste. Nu har jag inte den coolaste vitlökspressen från den hippaste designköksbutiken. Men jag har den bästa! Och det är gott nog för mej!
.
Bäst i test i det Woopsidaisieska köket.

Kommentarer
Postat av: Per-Anders

Din slutsats är helt riktig. Långsiktighet och hållbarhet är viktigare än cool design.

2010-10-02 @ 23:51:00
URL: http://peranders.blogg.se/
Postat av: Mia

Det räcker väldigt långt med att ha den bäste... utseendet behöver man inte alltid visa upp, om man nu inte vill... :-)

2010-10-03 @ 07:58:59
URL: http://miatankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0