Handen på hjärtat...

Hur blir det med påskriset egentligen... Om man nu ska vara lite kinkig, och det ska man ju, hur gör man då med påskfjädrarna... Vad är det egentligen för fjädrar i påskriset... verkar ju inte vara gåsdun men man vet ju inte om påskfjädrarna är ryckta ur någon annan lstackars evande fågel. För säkerhets skull bojkottar jag påskfjädrarna tills jag vet. Riset blir inte lika risigt, men vad gör väl det...


Fast å andra sidan är säkert äggen som hänger i riset gjorda av ett gäng stackars kinesiska barnslavar... tänk att man aldrig kan få ha gott samvete!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hos mig har varken påskris, ägg, flygande tanter eller små gula kycklingar hittat fram. Inte varje år de vaknar i tid...I år hoppas jag de kommer fram... :-)

2009-04-07 @ 06:43:29
URL: http://miatankar.webblogg.se/
Postat av: Anonym

2009-04-07 @ 16:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0