Välkommen till min nya, första, sista och enda blogg!

Jag har valt att börja blogga för att se vart det leder. Jag lär ju inte bli någon ny Blondinbella. För det första är jag inte blond. För det andra är jag inte tillräckligt korkad. För det tredje... äsch det räcker nog så!

Några smaskiga detaljer ur mitt supercoola privatliv kommer inte att kunna läsas på min blogg. Det blir nog mest trams och konstiga funderingar om strunt och annat ovidkommande.

Javisst kunde jag lika gärna skrivit dagbok... men nån kan ju läsa den och då kommer kanske tvångströjan på och dess innehåll på hispan.

Skulle jag nån gång vilja skriva mina memoarer, skulle jag ändå inte kunna tyda min taskiga handstil från dagböckerna. Blir jag berömd (för vad?) kan jag ju alltid sälja min blogg!!

Jag tror ju inte att någon nånsin kommer att läsa min blogg men till dej som just du som nu läser detta vill jag bara säga... tjena!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0