Det är fredag...

Det har inte gått så bra för min blogg... Den har känt sej övergiven, ensam och oälskad. Det har sin ganska enkla förklaring - den har helt enkelt blivit bortglömd! Av en händelse, som jag inte närmare behöver gå in på, kom jag på att jag ju startat blogga och har man väl börjat, ska det ju (enligt dom som kan sånt här) bli en drog. Jag har aldrig varit någon vidare lyckad missbrukare (jag blev ingen knarkare och cigaretter har jag faktiskt lyckats sluta röka) men jag kan ju försöka blogga lite ibland.

Eftersom jag är lite krasslig, har jag spenderat lite tid i TV-soffan idag och fick se lite av Rix Morronzoo på TV. Barbejdos-Alcazar-Dansbandskampenmagnus var på besök och lyckades få mej lite nyfiken på Dansbandskampen. Jag kollade lite på svt.se och blev helförälskad! Jo, dansband är heltöntigt och jag är inte riktigt så töntig att jag kvalificerar till att bli ett dansbandsfan men guuud vad jag älllskar er
LARZ KRISTERZ!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0