Om en amöba...

En amöba har bara en cell. Alltså har en amöba ingen hjärna. Den har inte ens en hjärncell eftersom en amöba inte är en hjärncell... eller är den? Tänk om det faktiskt är just så att en amöba är en härncell? Det stämmer nog rätt bra ...

Råkade se "Färjan" igår. När jag fick se brudarna som far land och rike kring för att se "Arvingarna" (ven fan e dom, jaså dom med "Eloise"?) trodde jag på allvar att vi faktiskt har riktigt hillbillywhitetrailertrash även i Sverige. Men nu när jag inser hur det ligger till med amöborna, förstår jag. Dessa stackars flickor har alltså bara huvudet fullt av amöbor. Sådär lite dallrande... som gelé.


Jo men visst ser det ut som en spottloska...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0