Elak och missundsam...

Nej inte missundsam men lite elak måste jag få vara nu. Det står nu klart att lille Johan får lämna IDOL. Det bästa med att den där lilla coola rocktalangen blivit utröstad är nog inte att han blivit utröstad utan att alla dom där gapiga fjortisbrudarna med stor sannolikhet nu inte kommer och spär på juryns tinnitus nåt mer. Hade jag varit deras mamma, hade jag nog skämts. Vad är det som gör tjejer så där hysteriska. Det är så man blir mörkrädd och hade jag varit Johan Palm, hade jag inte vågat krama den där galna tjejen som fick komma upp på scen. Nä hörni brudar, åk hem, tvätta av ert gråtstrimmiga smink och klipp håret av era Barbiedockor, eller nåt... (Nej för guds skull, börja inte skära er i armarna!) Det går över... livet går vidare... Kevin vinner... jaaaaaa... JIPPIIIIIIIII.... hiiiiiiiiiiii.... wowowowowowowowowow.....jajajajajaaaaaaaaa...

Kommentarer
Postat av: pinglan

Jag tror att hon fått betalt för att gorma sådär, flicksnärtan! Moahahaha!

2008-11-29 @ 02:07:04
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: pinglan

å, vilken komplimang:D Tack!



Nu har jag skrivit slutet på historien, undrar vad jag ska blogga om sedan???

2008-11-29 @ 13:08:41
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: ERIK

eller hur, stackars föreldrarna ;o



kolla in mitt inlägg nu och klippet jag la upp. hon säger att hon älskar Johan mer än sin familj... hoppas hennes föreldrar verkligen inte kollat på de x'D haha!

2008-11-29 @ 16:24:13
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0