eller allt annat?

Jag såg häromdan en kvinna som var påfallande lik en man. Var det en riktig kvinna - stackars henne.  Då har gud inte lyckats med sitt uppdrag, att göra en kvinna som ser ut som en kvinna. Var det en man i kvinnokläder (transsexuell) - stackars honom. Då har han inte förstått att om han ska betraktas som kvinna, måste han anstränga sej lite mer för att se ut som en kvinna. Som transsexuell får man inte vara slarvig... som kvinna får man inte vara manlig... som man får man inte vara kvinnlig,
som kniv får man inte vara slö,
som snö får man inte vara tö,
som vatten får man inte vara ljummen,
som luft får man inte vara unken,
som vit får man inte vara rasist,
som clown får man inte vara trist,
som biff får man inte vara seg,
som hår får man inte vara platt,
som schack får man inte vara matt,
som får får man inte vara ulv,
som atlet får man inte vara sist,
som atom får man inte vara störst,
som punkt får man inte vara först...

Det finns många konstiga regler att rätta sej efter och dom flesta vet vad som gäller. Och nästan alla vet vad som gäller när det verkligen gäller. eller...? Ok, då har jag en fråga som kanske är lite dum men det finns ju inga dumma frågor, bara dumma människor som ställer dom...

Om man är transsexuell (man som lever som kvinna) och vill vara en rättrogen muslim - ska man bära slöja då?
Betraktas man som man eller kvinna?
Själv skulle jag ju naturligtvis föreslå Burka eller Niqab... då behöver han/hon ju inte bekymra sej över eventuellt slarvigt borttagen skäggstubb eller för lite puder... Så alla ni män därute som spanar efter kvinnor... ta en nogrann titt innan ni eventuellt lägger in en stöt på henne med dom där fantastiskt vackra ögonen... det kan vara en han.


En hon eller en han?

Kommentarer
Postat av: pinglan

Men det går ju inte. Att vara transexuell och rättrogen muslim. Nu är det förstås fritt fram att rätta mig om jag har fel, men att "praktisera" transexualitet måste ju vara haram (synd).

Men om det skulle vara så, om jag får fantisera, så skulle jag absolut rekomendera slöja!:D

2008-12-19 @ 15:03:54
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: dyslexi

Ha Ha!!!Du har kanske hittat den rätta lösningen.Vi skulle kunna träffas på det viset incognito,inte ens din superman skulle någonsin få reda på det.Kram Dislexy.

2008-12-19 @ 22:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0